Wednesday, March 21, 2012

Džiberska drama

A šta je brate bilo za vikend?

A brateeee ne pitaj!
Znači ja se raspravljam pola sata sa Mikijem narkomanom iz obezbeđenja i kao, Daj Miki pusti me koji ti je kurac, i on kao Ma nema šanse brate, kao, gazda mi rek'o ne mogu maloletni.
I ja ti se tu brate pošteno iznerviram.
Posle brate zovem ove ortake iz kraja i ajde kao da se nađem s njima. Čujem se sa ovim malim Kočom i brate kao Ko je tamo? i on kao brate Pa ekipa neka i neke ribe.
Pitam ja koje bre ribe?
Kaže on Neke ružne.
Ajde brate kao nema veze što su ružne, dolazim...
I ja lepo krenem brate,a ima dosta da se piči do Koče, kraj sveta brate.
I tu kod onog jarka izleću meni neki kerovi.
Ja gledam brate ili da ih bijem ili da bežim.
Trčim kroz neko blato tu ko kreten i derem se Koči da otvara kapiju ili ću brate glavu da izgubim! Sekunde i fleševi pred očima, nikako da stignem!


I?

I ništa brate otvara on i ja ulećem sav zadihan pluća mi riknjavaju!
Gledam brate one ribe,ni za kurac...

I to je to?

Nije brate...
Sagnem glavu dole i pogledam u nove gilje... A ono blato neko brate........... Tuga živa.

.
.
.
.
.
Razgovor nije u celosti prenešen. Likovi nisu izmišljeni. Tuga u glasu je bila veća nego što vam se čini.
Show mercy for nove gilje.

1 comment: