Thursday, May 17, 2012

Kotrljanje


Rekla je - Znate, ja bih malo da se prokotrljam.

- Misliš, da se prošetaš? rekla je gospođa Glavna.

- Ne ne, da se kotrljam. Par krugova, ako mogu.

Sada ću vam objasniti zašto je ovo veliki problem za gospođu Glavnu.
- Nemaš papir! Molim tvoju majku mesecima da mi da papir! Ti si malo...posebna. A ja nemam papir gde piše šta ja treba da radim sa tobom. Posle kažu ovi stručnjaci - Ovo dete neće da hoda, nego da se kotrlja.
I šta ja da im kažem? Da imaš dvojku iz hodanja?
Nema kotrljanja. Ovde sam ja šef!
Kad dođeš kući, lepo mami da kažeš da mi pošalje papire, da mi nacrta skicu, plan gradnje, instrukcije za krizne situacije, da snimi video, da uradi bilans emocija.

- I onda mogu da se malo prokotrljam? Samo krug, tu oko škole...

- Vidi je! Ama dete božije... Lepo sam ti rekla da ne može. Sedi u klupu i crtaj, boji, otkud znam...

- Ali ne radi mi se to. Svi su napolju i šetaju se.

- Upravo tako. Še - ta - ju.

- Ali mene žuljaju patike koje ste mi naredili da nosim.

- I mene žulja posao koji su mi dali da radim.

- Pa možda da se prokotrljate malo sa mnom... Prijaće vam sigurno.

No comments:

Post a Comment