Tuesday, March 19, 2013

Da ih lemaš

Pre neko veče sam šetala svog psa. Između zgrada na većoj travnatoj površini sam srela ženu u pedesetim godinama koja je šetala svoja tri psa.
Dok su njeni psi bili malo nasilni u "igri" sa mojim hipi/blentavavim/hiperaktivnim psom, ja sam pokušala da joj nekako skrenem pažnju na tu situaciju.

Rekla sam joj - Znate, Maza ne ume baš da oceni sa kojim psima kako da se ponaša, u principu svima prilazi sa pozivom na igru... Deluje mi malo dezorijentisano...

Kao odgovor na to, ona mi je održala mini predavanje- Ma pusti ih slobodno. Neće joj ovi moji ništa.
Ja sam njih sa ulice pokupila i od tada ih vaspitavam. Oni su bili skroz istraumirani a vidiš kako se sada lepo ponašaju.
Prvo, moraš da im pokažeš ko je glavni. Proderi se slobodno svaki put kada nešto pogreši.
Drugo, moraš da ih lemaš brate mili. Ja sam ove moje tukla samo tako i vidi kako su sad fini, dušice mamine lepe. To ti je pas, mora da se bije. Pa i deca se tuku. Od malena lepo a ne posle kad porastu pa se kaješ kad vidiš u šta su se pretvorila.

Nastala je mala pauza jer,iskreno, nisam znala šta da kažem.

Onda je ona zaključila - Mislim... sva deca se biju. Osim ova "demokratska".



No comments:

Post a Comment