Thursday, May 31, 2012

Luckasta deskripcija

Razgovor dve devojke iz linijskog.
Jedna plava sa nadograđenim noktima, druga crna sa nadograđenim noktima. Dve uredne i sređene devojke koje žure za Beograd.

Posle malo neprijatne tišine u kolima, započinju razgovor.

Crna : Danas sam obilazila radnje, videla jednu haljinicu. Onako letnju kao. Ono, do kolena, puf rukavi, onako tu ima neku čipkicu. A bela je i onako ima krrrupne cvetove po sebi.
(Kada je rekla to "krrrupne" imala sam osećaj kao da su veličine kokosovog ploda)

Plava : A koje je boje?

Crna : Onako bela je i ti cvetovi onako kao crveni, baš jako crveni. I imaju kao neke zelene grančice, onako okolo. Mislim moj Zoki kad je video, odlepio je!

Plava: Aha, jao baš super.

Crna: Ma daaa. Može da se nosi i onako leti kao. Mislim dnevna varijanta. A može i uveče.
A inače venčanice sam gledala tamo blizu one radnje gde je sve za 150.
Hoću neku venčanicu da bude kao balon varijanta do kolena.

Plava: A kosu kako ćeš?

Crna: E pa ako kupim takvu haljinu, kosu ću onako skroz da dignem. Sva čupava da budem. Kao disko neki fazon, osamdesete ili tako nešto. Htela bih da budem onako kao luda malo. Kao nakaza. Ali ne u lošem smislu, nego kao odlepila sam.

Plava: Haha jao to ti je super.

Tišina od nekih 10 minuta.

Crna: E a cipele neću bele. Mislim, šta kao to je neka čistoća, neka kao naivnost.

Plava: Misliš kao nevinost?

Crna: Ma da bre. Šta će mi to. Kao ja sam u brak ušla nevina.
A i uz šta posle tako nevina da ih nosim hahahah....

Plava: Ma da bre. Uzmi neke drečave, nešto kao šik, fanki.

Crna: Pa to. Luckasto.



No comments:

Post a Comment