Tuesday, June 5, 2012

Starost ludost hrabrost inat

Čukljevi i šuljevi
bićete tu
kada budem starica
kada budem na teretu
sebi i životu.

Čukljevi i šuljevi
bićete tu
kada budem kuvala na struju
kada budem stavljala koru pomorandže
na peć da mi miriše soba.

Čukljevi i šuljevi
nećete me zaobići
ni kada budem kačila na ofinger
svoju odeću iz mladosti
koje će biti pun kredenac.

Čukljevi i šuljevi
na glavu ćete da mi se popnete
dok budem sedela u čekaonici
lokalnog dispanzera.

Čukljevi i šuljevi
znam da ne biste voleli da me zaobiđete
ali dobro znajte
da ja imam keca u rukavu.

Dobro znajte 
da ću vas ja ignorisati
onako kako samo starica ume.
Da vam neću nikada pružiti zadovoljstvo
da budete tema mog razgovora
razlog ostanka kod kuće
opravdanje za gunđanje
povod za odustajanje.


No comments:

Post a Comment