Wednesday, July 25, 2012

Šta bi ti u životu?

Nemam:

svoje stambeno nepokretno bogatstvo
perspektivu
partnera, simpatiju
živce
novca za ono što želim
prijatelja
novca za ono što mi ne treba
omiljeni bend
omiljenog pisca realizma
pojma kako će moj život izgledati za 5 godina
mnogo problema
kaleidoskop


Imam:

psa
bicikl bez sica
majicu na pruge
laptop bez miša
čašu ustajale vode
drombulju
pola kesice turske kafe
progonitelje i davitelje
jednu glavu sa malo kose
ideju o tome šta ne želim, a od skora i šta želim
sposobnost da zamišljam koji se tajni život vodi ispod kamenja
školjku iz Španije
papuče iz Kine
malo sreće kad joj dozvolim da priđe
dosadu koja je dosadna
snove koji me čuvaju
i jednu čigru sa starog buvljaka.

Ponosno na ovaj dan izjavljujem da sam ja skromno bogata žena.
Hoću da kupim žuti kombi na tufne u paketu sa vozačem koji nije puno zahtevan i naporan, a zna da peva i da se smeje.
Pa ako neko ima takav, a zamenio bi ga za kaktus, malo lavande, flašu vina, padobran i staru ploču neka mi se javi.



No comments:

Post a Comment